Časté dotazy

Úvod Časté dotazy

Pokud zde nenaleznete odpověď, neváhejte se zeptat

Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou konečné? Nečeká na mě někde skrytý poplatek např. DPH?

 

Ano, ceny jsou konečné. Žádný skrytý poplatek na Vás určitě nečeká. DPH u cen není uvedeno z jediného důvodu - Prodejce není plátcem DPH.

 

Máte skutečně zboží skladem?

 

Ano, veškeré zboží v nabídce je skladem ve vlastním skladu a připraveno k okamžitému odeslání. 

 

Jak dlouho budu čekat na vyřízení objednávky?

 

Objednávky přijaté do 16:00 hodin jsou ve většině případů odesílány tentýž den. Objednávky přijaté po 16 hod. jsou odesílány následující pracovní den. To samé platí pro objednávky s platbou předem s tím rozdílem, že se nejprve čeká na obdržení platby.

 

Kdy mohu očekávat dodání zboží?

 

Dodací doba je ve většině případů 1-2 pracovní dny od odeslání.

 

Jak poznám, že jste obdrželi moji online objednávku?

 

Jakmile vyplníte a odešlete objednávku bude na Vámi uvedenou e-mailovou adresu odeslán e-mail s oznámením o vytvoření objednávky. Tento e-mail potvrzuje přijetí objednávky prodejcem.

 

Jak mi bude moje objednávka doručena?

 

Veškeré objednávky doručuje Česká pošta. Ihned po odevzdání objednávky přepravci obdržíte e-mail, který bude mimo jiné obsahovat podací číslo zásilky.

 

Co když se mi zboží nebude líbit?

 

Máte možnost takové zboží vrátit. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží a bez známek používání vrátit. Více se dozvíte v záložce "Obchodní podmínky => Odstoupení od smlouvy". 

 

Jak dlouho budu čekat na vyřízení, když zboží vrátím ve 14 denní lhůtě? A při reklamaci?

 

Žádosti na odstoupení od smlouvy jsou obvykle vyřízeny do jednoho týdne. Lhůta se však může protáhnout na 14 dnů. Zákon při vyřižování reklamace uděluje maximální dobu na vyřízení reklamace v délce 30 dnů. Ovšem zatím 90% veškerých reklamací či odstoupení od smlouvy bylo vyřešeno téměr okamžitě, tak aby byl zákazník spokojen.

 

Jak je to s objednávkou na Slovensko?

 

Bohužel na Slovensko momentálně nezasíláme.

 

Prodáváte zboží pouze přes internet nebo máte i kamennou pobočku?

 

Momentálně veškerý prodej probíhá pouze přes internet.

Kontaktujte nás

znaků do konce.
antiSpam [nový kód]
Výhody nákupu

Zákaznická podpora

na dotazy odpovídáme obratem

Doprava zdarma

při nákupu zboží nad 999,- Kč

Vlastní sklad

všechny produkty ihned k dispozici

Věrnostní program

sbírejte body a získejte slevy

Sledujte novinky z našeho eshopu na sociálních sítích

Kontaktujte nás

Naše zákaznická podpora je vám k dispozici:

E-mail: info@faverion.cz
Telefon: +420721154145

Copyright 2016 - 2017 © Faverion.cz