Postup při reklamace

Úvod Reklamace

Reklamace

Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího. K reklamovanému zboží je nutné přiložit čitelný originál či kopii dokladu o nákupu nebo je třeba koupi prokázat jiným způsobem, a dále popsat závadu. Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

 

Reklamační řád se řídí platnými obchodními podmínkami, které jsou k dispozici na stránkách prodejce: Obchodní podmínky


 Formulář pro reklamaci


Postup při reklamaci

 

Pokud možno informujte prodejce o reklamaci e-mailem či telefonicky. Zboží doručte prodejci na níže uvedenou adresu společně s průvodním dopisem či vyplněným reklamačním formulářem (není nutné v případě odeslání online na e-mail prodejce). Případná reklamace je vyřízena vždy co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 

Adresa pro uplatnění reklamace:

Kristýna Malíková - Faverion.cz

Nad Zámkem 1451/19

Šlapanice 664 51

 

POZOR. Pokud bude zboží určené k reklamaci odesláno na dobírku, prodávající tuto zásilku nepřevezme.

Výhody nákupu

Zákaznická podpora

na dotazy odpovídáme obratem

Doprava zdarma

při nákupu zboží nad 999,- Kč

Vlastní sklad

všechny produkty ihned k dispozici

Přijatelné ceny

všech našich produktů

Sledujte novinky z našeho eshopu na sociálních sítích

Kontaktujte nás

Naše zákaznická podpora je vám k dispozici:

E-mail: info@faverion.cz

Copyright 2016 - 2019 © Faverion.cz